Bachelor voor de Stafdienst Begroting en Beheerscontrole

1 plaats

Vlaanderen/Brussel

 

Logistiek Wonder gezocht voor Stafdienst Begroting en Beheerscontrole in Antwerpen. Als Bachelor ben jij de ster voor facilitaire taken: bestellingen, leveringen, en meer. Wij bieden afwisseling, flexibiliteit, en een bruisende sfeer. Rijbewijs B? Must! Geen ervaring nodig, wel motivatie. Maak indruk en laat van je horen voor deze trendy uitdaging. Contacteer onze coolste teamleden in Antwerpen of Mechelen. 

 

Als medewerker van de logistieke cel verzorg je een veelheid aan verschillende logistieke taken ter ondersteuning van de dienst en van het celhoofd :

  • Je staat in voor de logistieke, facilitaire, technische en administratieve ondersteuning in de gebouwen die ressorteren onder de logistieke antenne;
  • Je geeft administratieve of technische ondersteuning aan het antennehoofd/celhoofd;
  • Je gaat na of de beschikbare informatie in het logistiek dossier juist en volledig is, rekening houdend met de procedures; 
  • Je zorgt voor de voorbereiding en het beheer van diverse aanvragen in functie van de logistieke dossiers en je legt ze voor ter ondertekening aan de verschillende verantwoordelijken;
  • Je verifieert de geleverde goederen en diensten;
  • Je maakt correcte bestellingen op;
  • Je controleert de facturatie;
  • Je staat in voor de dossieropvolging in het kader van de IDPBW controles: administratie, verslagen, intern noodplan, EHBO, evacuatieoefening…;
  • Je verleent assistentie bij de opvolging van het beheer van de gebouwen: Echopark, contracten, dagelijks beheer en onderhoud, toegangsbeheer,…;
  • Je doet de opvolging van geplande kleine verhuizen en de uitvoering ervan;
  • Je assisteert bij het onthaal van het gebouw;
  • Je behandelt klachten en geschillen volgens de procedures of voorschriften, of verwijst deze door naar de gespecialiseerde personen en diensten;
  • Je brieft het antennehoofd regelmatig over de vorderingen en afhandelingen van de taken en je doet eventueel voorstellen om de organisatie van de dienst te verbeteren.

 

We hebben momenteel vacatures te Antwerpen en Mechelen.

 

Ben jij op zoek naar een onmisbare rol in een dynamische omgeving? Wij dagen enthousiaste kandidaten uit om als schakel ons team naar nieuwe hoogten te tillen. Of je nu je vaardigheden wilt laten schitteren op de provinciale Antenne of een provinciale cel, als Logistiek Dossierbeheerder maak je het verschil.

 

Wat maakt ons speciaal? Afwisseling, flexibiliteit, en een bruisende werksfeer zijn onze handelsmerken. Een rijbewijs B is een absolute must. Onze logistieke Antenne en Cellen voeren een breed scala aan facilitaire taken uit, van bestellingen, leveringen, en facturatie tot verhuisvoorbereiding en toegangsbeheer.

 

Onze missie? Topkwaliteit leveren in het beheer van gebouwen, diensten, en het hartelijk ontvangen van intern en extern publiek binnen de FOD Financiën.

 

Ervaring met facilitair beleid is niet nodig. Als jij sprankelende motivatie en inzet brengt, staan jouw collega's klaar om je in te wijden in de opwindende wereld van facilitair management.

 

Klaar voor een trendy uitdaging bij onze stafdienst? Laat van je horen en zet samen met ons de toon!

 

De afdeling Logistiek maakt deel uit van de Stafdienst Begroting en Beheerscontrole. Ze beheert de gebouwen, die gebruikt worden door de FOD Financiën, de aanpasbaarheid en de veiligheid. Ze levert de logistieke infrastructuur en de nodige werkingsmiddelen zoals meubilair, bureaumateriaal …

 

De afdeling Logistiek heeft als opdracht om kwaliteitsvolle diensten te leveren op vlak van het beheer van de gebouwen, het economaat van de diensten en het onthaal van intern en extern publiek in de gebouwen van de FOD Financiën.

 

Troeven? 

  • Gezien de diversiteit aan taken die door een logistieke cel moeten worden uitgevoerd, dient de medewerker zich flexibel op te stellen en over een groot verantwoordelijkheidsgevoel te beschikken.
  • In het bezit zijn van een rijbewijs B

 

 

Meer info over de jobinhoud? 
Willekens Frank (Antwerpen en Mechelen) 
Tel.: 02 576 14 84
E-mail: frank.willekens@minfin.fed.be